A jótállás alá tartozó fogyasztási cikkek termékcsoportjai: 10/2024. (VI.28.) IM rendelet
Jótállási meghibásodás ügyintézése
Extol, Extol Craft, Extol Prémium, Extol Industrial, Fortum termékek eseten a következők szerint kell eljárni:
Ön választása szerint fordulhat a webáruházunhoz vagy közvetlenül szervizünkhöz is.
Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb, ill. kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe (Madal Bal Kft 1173 Budapest Régivám köz 2 ) történő eljuttatása.
A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálattal! Telefon: 06-1 2971277 vagy 06-1 2971620/115
Heron gépek esetén kérjük keresse meg az Önhöz legközelebbi Heron szakszervizt. A szerviz fog kimenni a helyszínre javítani, vagy gondoskodik a gép elszállításáról. A szervizek listáját itt találja (kattintson a feliratra):
https://www.heron.hu/szerviz/
Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv. Jótállási ügymenet
Güde termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a Güde Hungária Kft szervizéhez (szerviz@gude.hu )
Online bejelentés: https://gude.hu/szerviz
Jótállási feltételek. Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a becsomagolt hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv
Einhell termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a Einhell Hungária Kft szervizéhez (szerviz@einhell.hu Tel: +3623920740 ):
www.einhell.hu/hu_hu/szerviz.html Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv
Hecht termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a Hecht Hungary Kft szervizéhez (szerviz@hecht.hu Tel: +36 1 445 4094 ):
Jótállási feltételek Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv
Scheppach, Riwall termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a márkaszervizekhez: ITT
Jótállási feltételek. Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv
A jótállás meghosszabbításának feltételéhez kattintson erre a szövegre
Garanciális hibabejelentéshez kattintson erre a szövegre!
Egyéb, fel nem sorolt márkák esetén Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szervizhez. Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv