A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Adatkezelési tájékoztató
Termékek

Jótállás

A jótállás alá tartozó fogyasztási cikkek termékcsoportjai: 10/2024. (VI.28.) IM rendelet

Jótállási meghibásodás ügyintézése

Extol, Extol Craft, Extol Prémium, Extol Industrial, Fortum termékek eseten a következők szerint kell eljárni:

Ön választása szerint fordulhat a webáruházunhoz vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb, ill. kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe (Madal Bal Kft 1173 Budapest Régivám köz 2 ) történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálattal! Telefon: 06-1 2971277 vagy 06-1 2971620/115

Heron gépek esetén kérjük keresse meg az Önhöz legközelebbi Heron szakszervizt. A szerviz fog kimenni a helyszínre javítani, vagy gondoskodik a gép elszállításáról. A szervizek listáját itt találja (kattintson a feliratra):

https://www.heron.hu/szerviz/

Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: JegyzőkönyvJótállási ügymenet     

Güde termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a Güde Hungária Kft szervizéhez (szerviz@gude.hu )

Online bejelentés: https://gude.hu/szerviz

Jótállási feltételek. Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a becsomagolt hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv

Einhell termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a Einhell Hungária Kft szervizéhez (szerviz@einhell.hu Tel: +3623920740 ):

www.einhell.hu/hu_hu/szerviz.html      Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv

Hecht termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a Hecht Hungary Kft szervizéhez (szerviz@hecht.hu Tel: +36 1 445 4094 ):

Jótállási feltételek     Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv

Scheppach, Riwall termékek esetében Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a márkaszervizekhez: ITT

Jótállási feltételekKérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv

A jótállás meghosszabbításának feltételéhez kattintson erre a szövegre

Garanciális hibabejelentéshez kattintson erre a szövegre!

Egyéb, fel nem sorolt márkák esetén Ön fordulhat hozzánk, vagy közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szervizhez. Kérjük ezt a jegyzőkönyvet kitöltve a hibás termékkel együtt küldeni: Jegyzőkönyv