A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Adatkezelési tájékoztató
Termékek

Extol, Fortum, Heron termékek jótállási ügyintézése

Ön választása szerint fordulhat a webáruházunkhoz vagy közvetlenül a Madal Bal szervizhez is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék hozzánk, vagy szervizbe történő eljuttatása. 

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége a szervizt terheli. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal! Telefon: 06-1 2971277 vagy 06-1 2971620/115

A javítás menete ebben az esetben:

1.      Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.

2.      A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

3.      A nyomtatványt küldje el faxon (06-1 2971270) vagy e-mal-en (szerviz@madalbal.hu).

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt.   Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. 

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.

 

Forrás: www.madalbal.hu